Logistieke planning, beheren en beheersen van logistieke procedures

Jarenlang hebben we met klanten afspraken gemaakt over de routines bij plaatsing en installatie die we met onze Field Service Engineers verzorgen. Bij een terugkerende vraag van klanten borgde wij deze routines in logistieke planningen en processen. Sinds 2010 hebben we hiervoor een Smart Field App beschikbaar gemaakt met workflow management. Zo voorkomen we fouten en wordt vooraf elke stap en bijpassende situatie vastgelegd. Als er dan toch iets misgaat weten we precies wat er moet gebeuren.

Precisie via onze Smart Field Service App

Er is tijdens de uitvoering aan het einde van elke stap een check, in onze Smart Field Service App met workflow management. Zo wordt uw routine afgedwongen en borgen wij uw logistieke en installatieprocessen. Middels onze business card rapporteren we succesvolle realisatie en kunt u afwijkingen overzichtelijk terugzien.

Alleen bij succesvolle afsluiting kan het proces vervolgd worden. Zo borgen we dat de field engineer de juiste volgorde van de procedure aangehouden heeft. Ook monitoren we hiermee ons gehele proces continue, zodat afwijkingen snel gespot worden en we kunnen ingrijpen als dat nodig is.

Beheren en beheersen van logistieke procedures
Image

Uitdagingen welkom

Een grote Nederlandse klant van ons belde of we zo spoedig mogelijk hun nieuwe logistieke partner voor Belgiƫ wilde worden. Acht weken later liep alles al op rolletjes. Inclusief duizenden stuks apparatuur op voorraad, Belgische customer service, planners, belscripts, trucks en field service engineers.

×
Browser update aanbevolen.
Beste gebruiker, u maakt gebruik van een verouderde browser. Voor een optimale ervaring bij ons en bij andere websites adviseren we u om een nieuwere browser te gebruiken. Bijvoorbeeld Microsoft Edge, of Google Chrome.